Modelu budynku na warstwach w Blenderze – Layers

Modelu budynku na warstwach w Blenderze – Layers

W Blenderze masz do dyspozycji 20 warstw. Mała ilość 20 warstw przy modelowaniu budynku wymusza od początku dobrą organizację pracy w modelu budynku. Dlatego nie czekaj i ustal swoje przeznaczenie warstw.

Moje rozdzielenie budynku na warstwach wygląda następująco :

Kamery, Światła, Lampy, Emitery – wszystko co stanowi o module „Comositing”

Layer 1-5 Warstwy Górna Lewa

1. Camera – kamery

2. Lamp Sun, Hemi – główne oświetlenie

3. Lamp Point, Spot, Area

4. Object Emiter – obiekty, które posiadają właściwości lamp

5. Lamp – warstwa rezerwowa na lampy

 Wyposażenie wnętrz, środek budynku , szczegóły, różne obiekty o dużej ilości vertexów

Layer 6-10 Warstwy Górna Prawa

6

7

8

9

10

 

Budynek jego szkielet, ściany i konstrukcja

Layer 12-15 Warstwy Dolna Lewa

11. Konstrukcja, główne elementy szkieletu

12. Elewacja zewnętrzna, „dekoracja szkieletu konstrukcji”

13. Ściany środkowe, płaszczyzny wewnętrzne w budynku

14. Stolarka, elementy wykończające zewnętrzne

15. konstrukcja dachu, stropu

 

Cd Budynku i Zagospodarowanie Terenu

Layer 16-20 Warstwy Dolna Prawa

16. Dach i połać dachowa zewnętrzna

17.

18.

19. Teren przy budynkuaaa

20. Teren zewnętrzny nie związany z budynkiem

 

 

Share This